Με αφορμή την
Φρουτό-Τρίτη που έχουμε καθιερώσει στο Σχολείο, φέρνοντας όλα τα παιδιά ένα
φρούτο για το κολατσιό τους και το
μάθημα του Ανθολογίου με τίτλο "Η Κολοτούμπα" ασχοληθήκαμε
περισσότερο με το θέμα της υγιεινής διατροφής.
Στο μάθημα που
διαβάσαμε, η Κολοτούμπα είναι μια αθλήτρια, η οποία ζητάει από έναν
φίλο της, τον Πάνωκατω συμβουλές για τη
διατροφή της. Εκείνος τη συμβουλεύει, να τρώει λίγο από όλα τα είδη των τροφών.
Έτσι και εμείς
σκεφτήκαμε να τη βοηθήσουμε, προτείνοντας , τις τροφές που θα είναι καλό να
προτιμά και τις τροφές που θα πρέπει να αποφεύγει.
Μέσα από τα
κολάζ που φτιάξαμε με τα "ναι"και τα "όχι"των
τροφών μάθαμε τι μας προσφέρουν οι υγιεινές τροφές και γιατί αντίστοιχα δεν
είναι καλό να καταναλώνουμε εκείνες που θεωρούνται ανθυγιεινές.
Σχολιάσαμε την
πυραμίδα της "Μεσογειακής διατροφής"εξηγώντας τη σημασία που
έχουν οι τροφές όπως είναι τοποθετημένες από τη βάση της προς την κορυφή και
γράψαμε τις διατροφικές συμβουλές, που θεωρήσαμε πιο σημαντικές από όλα αυτά
που είπαμε.
Έπειτα ψηφίσαμε
το αγαπημένο μας φρούτο. Φρούτο-νικητής βγήκε το ροδάκινο.
Στο τέλος
φτιάξαμε στιχάκια για την Φρουτό-Τρίτη, ώστε να θυμόμαστε, ξεκινώντας για το Σχολείο, να βάζουμε ένα φρούτο στην τσάντα μας.
ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΤΗΣ Β΄ΤΑΞΗΣ
ΘΕΟΧΑΡΗ ΑΣΠΑΣΙΑ
ΡΗΓΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ