13 Δεκεμβρίου 2017

ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

« Αγαπώ τη ζωή, τη δική μου ζωή και των άλλων… των τωρινών κι αυτών που θα έρθουν. Με όπλο το χαμόγελο και τη θέληση να δημιουργήσω, κοιτώ κατάματα τον κόσμο, τον αφουγκράζομαι, τον αγγίζω, γεύομαι τη δική του και τη δική μου αλήθεια, δεν σταματώ να μαθαίνω. Συμφιλιώνομαι μαζί του καθώς σκουπίζω τις πληγές του που είναι και δικές μου πληγές. Μαζεύω τα χαμόγελα από όπου κι αν προέρχονται. Είναι κι άλλοι σαν και μένα, ενώνομαι μαζί τους, νοιάζομαι, συμμετέχω.
Αγαπώ τα προβλήματα γιατί είναι ένα ακόμη  μονοπάτι για να ανακαλύπτω τον εαυτό μου, για να ανταμώνω με τους γύρω. Πιο πολύ όμως αγαπώ να αναζητώ τις λύσεις. Δεν αφήνω το χρόνο να φεύγει σαν την άμμο μέσα από τα χέρια μου. Δεν αδιαφορώ. Πεισμώνω…..
Κυνηγώ τη στιγμή κι όταν την προφταίνω, τότε δρω. Δρω και αειφορώ !