20 Δεκεμβρίου 2017

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΤΟΥ Γ1΄



ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΤΟΥ Γ1΄
«ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ»
Τι όμορφο που είναι να ζεις
να σου λεν καλημέρα του κόσμου τα χείλη
τη ζωή να την κάνεις  τραγούδι αγάπης
τι όμορφο που είναι να ζεις
σαν παιδί να απορείς και να ζεις.
ΝΑΖΙΜ ΧΙΚΜΕΤ
1.  Προσφέρω γιατί ενδιαφέρομαι για τους γύρω μου και για το περιβάλλον.
2.  Προσφέρω χωρίς οικονομική ανταμοιβή.
3.  Προσφέροντας κερδίζω σε γνώση.
4.  Είμαι υπεύθυνος –η σε ό,τι αναλαμβάνω.

5.  Συνεργάζομαι , μοιράζομαι και βοηθώ τα μέλη της ομάδας μου.
6.  Δεν απογοητεύομαι από την αποτυχία και τα λάθη .
7.  Προσφέρω, μαθαίνω και διασκεδάζω.
8.  Κάνω νέους φίλους και αποκτώ εμπειρίες.
9.  Προσφέρω σε διαφορετικούς τομείς ανάλογα με τα ενδιαφέροντά μου.
10.  Είμαι ενεργό μέλος της κοινωνίας.

ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΩ
ΟΙ 18 ΕΘΕΛΟΝΤΟΦΥΛΑΚΕΣ
Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ                            ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ


ΚΙΤΣΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ







Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ 
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΙΤΣΟΥ