07 Μαΐου 2017

Διαγωνισμός Παιχνιδιού στο Scratch - Η συμμετοχή μας

 ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΣΚΑΛΑΚΙ ΑΝΕΒΗΚΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ!!!
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ, ΔΕΙΞΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΡΥΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΡΙΖΟΝΕΣ ΤΟΥΣ!!!

3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός παιχνιδιού
 στο Scratch (2016-17)
Ελληνική Μυθολογία – Scratchάροντας με ένα μύθο

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική και δημιουργική διαδικασία για την ανάπτυξη ενός υπολογιστικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, καλλιεργώντας και προάγοντας την αλγοριθμική σκέψη και τον πειραματισμό με βασικές προγραμματιστικές δομές.
Ο φετινός διαγωνισμός για το σχολικό έτος 2016-17 έχει θέμα:
-  «Ελληνική Μυθολογία – Scratchάροντας με ένα μύθο»
και ειδική θεματική με τίτλο:
- «Ελληνική Μυθολογία και Καζαντζάκης» στα πλαίσια συνεργασίας με το Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι το 2017 έχει ανακηρυχθεί ως “Έτος Καζαντζάκη” από το Υπουργείο Πολιτισμού.

O διαγωνισμός διοργανώνεται από το γραφείο του Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων,  Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής πανελλαδικά και το Εργαστήριο Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών Πολυμέσων της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πολυτεχνείου Κρήτης.

Η ομάδα του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αλιάρτου συμμετείχε με τους μαθητές:
Ευαγγελία Μπαρδώσα, Χρύσα Μπαρδώσα, Φωτεινή Βόγλη, Χαράλαμπο Κατσούλα, Φαίη Μπουντούλη με "προπονητή" τους τον εκπαιδευτικό Τσέλο Γεώργιο (ΠΕ19).

Το έργο που παρουσιάστηκε έχει τίτλο "Η Οδύσσεια με Ερωτήσεις" και είναι ένα παιχνίδι ερωτήσεων πολλάπλής επιλογής. Σε κάθε "σταθμό" του Οδυσσέα ο παίκτης τίθεται αντιμέτωπος με την ερώτηση και τις τέσσερις πιθανές απαντήσεις.
Εάν απαντήσει σωστά, το καραβάκι του Οδυσσέα προχωρά στον επόμενο σταθμό όπου αντιμετωπίζει μία νέα, σχετική ερώτηση. Υπάρχουν οκτώ σταθμοί προτού ο Οδυσσέας φτάσει στην Ιθάκη (Λωτοφάγοι, Κύκλωπας, Νησί Αιόλου, Νησί Κίρκης, Σειρήνες, Σκύλα και Χάρυβδη, Καλυψώ, Νησί των Φαιάκων). Εάν απαντήσει λάθος, ξεκινά από την αρχή.
Κάθε νέα φορά που παίζει κάποιος το παιχνίδι, μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος με διαφορετικές ερωτήσεις.

Η σελίδα του παιχνιδιού στον διαγωνισμό βρίσκεται εδώ:
http://festman.schoolab.gr/manage/2513/preview 

 Μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι εδώ: 
https://scratch.mit.edu/projects/155191100/#player

Ο ΕΚΠ/ΚΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΣΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ