Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2017

ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ... ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Πάνω από 200 μαθητές συμμετείχαν στον διαγωνισμό που συνδιοργάνωσε η Επιστημονική Ένωση Καινοτομίας & Συνεργασίας “Εργαστήρι STEM” με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.
22 ομάδες δημοτικών σχολείων της Περιφέρειας και εφτά γυμνασίων, πήραν μέρος στο διαγωνισμό με θέμα «Οχήματα και μεταφορές του αύριο».

Εκεί βρέθηκε και το Σχολείο μας με μία αξιοπρεπέστατη παρουσίαση.
Η κατασκευή μας, η ομάδα του Σχολείου μας με τον εκπ/κό της Πληροφορικής
κο. Τσέλο Γιώργο. 




Η ρομποτική αφενός, είναι μία διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να εμπλακεί με τη δράση, αφετέρου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης για τη διδασκαλία διαφόρων εννοιών, κυρίως, από τις Φυσικές Επιστήμες και άλλα γνωστικά αντικείμενα.
  • Φυσική (μελέτη της κίνησης, μελέτη της επίδρασης της τριβής, μελέτη της σχέσης των δυνάμεων, μεταφορά ενέργειας κ.α)
  • Μαθηματικά και Γεωμετρία (αναλογίες, μέτρηση αποστάσεων, κατανόηση βασικών γεωμετρικών ιδιοτήτων όπως η περίμετρος κ.α)
  • Μηχανική (κατασκευή, έλεγχος και αξιολόγηση μηχανικών λύσεων κ.α)
  • Τεχνολογία (τεχνολογικός αλφαβητισμός κ.α)
  • Ιστορία (πχ. με την κατασκευή ενός ρομπότ καταπέλτη - του Αρχιμήδη - τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ανάπτυξη της τεχνολογίας εκείνης της εποχής καθώς και το έργο και την προσωπικότητα του Αρχιμήδη κ.α)
  • Ο συνδυασμός εννοιών από διαφορετικές, γνωστικές περιοχές (τεχνολογία, τέχνη, περιβάλλον, κοινωνία, μαθηματικά, φυσικές επιστήμες) με διαθεματικά project (συνθετικές εργασίες)
Η εκπαιδευτική Ρομποτική έχει θετικές επιπτώσεις εκτός από το γνωστικό τομέα και στο συναισθηματικό (αυτοεκτίμηση, αυτοπεποίθηση) και κοινωνικό (κοινωνικοποίηση, απομυθοποίηση).
Τα παιδιά είναι από την φύση τους πολύ περίεργα και θέλουν να κατανοήσουν τα διαφορετικά φαινόμενα που συμβαίνουν στον περιβάλλοντα χώρο. 
Το όραμα της ρομποτικής είναι όλοι οι μαθητές να αναπτύξουν αυτές τις δεξιότητες, οι οποίες στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης αποτελούν επιτακτική ανάγκη για την προετοιμασία πολιτών του κόσμου που θα μπορούν να συνεισφέρουν θετικά σε παγκόσμια κλίμακα.

 ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΛΕΕΙ : ΝΑΙ !!!