11 Μαρτίου 2016

ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ !!!

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ 
 ΧΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
ΝΙΚΑ ΤΟ ΦΟΒΟ
ΝΙΚΑ ΤΗ ΒΙΑ 
ΧΤΙΖΕΙ ΤΗ ΦΙΛΙΑ
Την Τετάρτη και την Πέμπτη όλοι οι μαθητές του Σχολείου μας συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια που εκπονήθηκαν από την συγγραφέα - αφηγήτρια κα Σταματέλλου Μαρία.
ΤΑΞΕΙΣ Α΄ ΚΑΙ  Β΄
Η χαρά - Μελένια νικά τη Λύπη. Παίξαμε, τραγουδήσαμε, χορέψαμε, νικήσαμε τους φόβους μας.
Ντυθήκαμε τα χρώματα της χαράς και της λύπης.
Η ΧΑΡΑ
Η ΛΥΠΗ
ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΛΩΔΙΕΣ



Αρχικά η συγγραφέας χαιρέτησε τα παιδιά, τους τραγούδησε ένα τραγούδι για να τα κάνει να χαλαρώσουν και να νιώσουν όμορφα και τους μίλησε για τα συναισθήματα. Ρώτησε τα παιδιά να της πουν διάφορα συναισθήματα και μετά τα χώρισε σε 2 κατηγορίες, τα ευχάριστα και τα δυσάρεστα. Στη συνέχεια, τα ρώτησε πότε έχουν ευχάριστα και πότε έχουν δυσάρεστα συναισθήματα στην καθημερινή τους ζωή.
Μετά ανέφερε στα παιδιά ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν 2 διαθέσεις, την καλή και την κακή. Ρώτησε πάλι τα παιδιά να της περιγράψουν πώς φαίνεται η κάθε διάθεση στον άνθρωπο, ενώ στη συνέχεια δραματοποίησαν κάποια παιδιά τη διάθεση κάποιου για καβγά χρησιμοποιώντας το σώμα μόνο αρχικά. Μετά έπρεπε να δείξουν διαφορετική διάθεση κάθε φορά χρησιμοποιώντας όμως την ίδια φράση (καλημέρα τι κάνεις) και αλλάζοντας το ύφος που την έλεγαν (ειρωνεία, ευγένεια, αγριάδα, ηρεμία) δείχνοντας έτσι πώς καταλαβαίνουν τη διάθεση ενός ανθρώπου.
Ύστερα, χρησιμοποίησε μουσικά όργανα για να δείξει ότι με τους απαλούς ήχους εκφράζουμε τα ωραία συναισθήματα και την καλή διάθεση, ενώ με τους έντονους ήχους τα αντίθετα. Σηκώθηκαν κάποια ζευγάρια μαθητών να κάνουν διάλογο χρησιμοποιώντας μόνο τα μουσικά όργανα, ενώ τα υπόλοιπα παιδιά έπρεπε να μαντέψουν τι ήθελαν να πουν.
Η συγγραφέας επίσης, αναφέρθηκε στον Μικρό Πρίγκιπα και στα συναισθήματα που είχε για το τριαντάφυλλό του και για την αλεπού.
Ακολούθησε ακόμα μία δραματοποίηση, με τη συγγραφέα να παίρνει το ρόλο του Φόβου, ρωτώντας τους μαθητές τι θα ήθελαν να ρωτήσουν το Φόβο. Έδειξε στα παιδιά ότι φοβερίζει τους ανθρώπους χρησιμοποιώντας την κοροϊδία, χειρονομίες, το βλέμμα, με λόγια και με το διαδίκτυο. Έδωσε ζωντανά παραδείγματα για όλα. Τέλος προέτρεψε τα παιδιά να είναι ενωμένα όλα μαζί σε μια ομάδα – συμμαχία και να αφήνουν απ’ έξω το φόβο και τα παιδιά που τους προκαλούν φόβο.
Ολοκλήρωσε το πρόγραμμα με χορό. Πιάστηκαν όλα τα παιδιά χέρι- χέρι και χόρεψαν το τραγούδι «Αν όλα τα παιδιά της γης».

ΤΑΞΕΙΣ Γ΄ΚΑΙ Δ΄ 
 

ΤΑΞΕΙΣ Ε΄ΚΑΙ ΣΤ΄

ΤΕΛΟΣ !!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΙΑ  ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΚΙΤΣΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ