Σήμερα, Δευτέρα, 15/4/2019 οι τάξεις Γ΄και Δ΄είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος στα εκπαιδευτικά προγράμματα των εκδόσεων "ΠΟΡΦΥΡΑ" με την κα. Ελισάβετ Ζαμπιάκου- Καψαχάτη (Εμψυχώτρια).
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΗΝ κα. ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΖΑΜΠΙΑΚΟΥ, ΕΜΨΥΧΩΤΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!
Τάξη Δ΄
«ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΤΡΟΦΟΠΥΡΑΜΙΔΑΣ»
Περίληψη βιβλίου
Ποιο είναι το τρομερό μυστικό που κρύβεται στην πανάρχαια τροφοπυραμίδα; Ποιος απήγαγε την πανέμορφη Φρουτοπάτρα; Γιατί ο Οδυσσέας, η Αντιγόνη και ο Πάρις θα βρεθούν μπλεγμένοι σε μια απίστευτη ιστορία; Αφού ξεφύγουν από τα πεινασμένα μάφιν, θα πρέπει να ταξιδέψουν στα βάθη της σκοτεινής πυραμίδας και ανάμεσα σε θυμωμένους υδατάνθρακες, κοκέτες θεατρίνες πρωτεΐνες και θεότρελα λαχανικά να δώσουν λύση στο μυστήριο! Μαζί τους ο μυστικός πράκτορας 00-Φρεσκοσπανάκης! Μα ελάτε λοιπόν, τι κάθεστε; Η περιπέτεια μόλις ξεκίνησε...
1) Παιχνίδι Γνωριμίας
Χρόνος 10 λεπτά
Καθίσαμε σε κύκλο και ο καθένας έγραψε το όνομά του.
2) Δραματοποίηση
Αφήγηση του παραμυθιού από την εμψυχώτρια.Ο φαραώ Τροφοχαμών, η απαγωγή της βασίλισσας Φρουτοπάτρας από τον φοβερό Μασαχάψα. Στη διάρκεια της αφήγησης, συζήτηση με τα παιδιά για το τι πρέπει να τρώμε πιο πολύ και τι όχι, τι τρώνε τα ίδια πιο πολύ και πότε.
Κουίζ / Παιχνίδι: Η εμψυχώτρια χώρισε όλη την τάξη σε 2 ομάδες. Σε κάρτες, είχε γράψει όλα τα αινίγματα που έχει το βιβλίο. Όποια ομάδα απαντούσε σωστά σε αίνιγμα παίρνει την κάρτα. Η ομάδα που συμπλήρωσε τις πιο πολλές κάρτες, κέρδισε.Η εμψυχώτρια μαζεύει τις κάρτες και όλοι περνάμε στις δραστηριότητες.
3) Δραστηριότητες
Τα παιδιά συμπληρώνουν την τροφική πυραμίδα. Γίνεται γνωριμία με τους υδατάνθρακες. Ποιοι είναι και γιατί έχουν θυμώσει και έφυγαν από τη βάση της πυραμίδας; Τους καλοπιάνουμε να γυρίσουν πίσω και μ' αυτό τον τρόπο τα παιδιά γνωρίζουν τα οφέλη τους.
Κι άλλα πολλά... Τα φρούτα και τα λαχανικά μάλωσαν και τα βοηθήσαμε να γυρίσουν πίσω στην Τροφοπυραμίδα, να γίνουν φίλοι και γεφυρώσαμε τα χωριά τους, που βρίσκονταν σε πόλεμο.
Και συνεχίσαμε με τις θεατρίνες Πρωτεΐνες: ακολούθησε θεατρικό παιχνίδι ρόλων, αυτοσχεδιασμό της παγωμένης εικόνας. Τα παιδιά μεταμορφώθηκαν σε πρωτεΐνες και μας εξήγησαν τα οφέλη τους στον οργανισμό τους.
Ακολούθησε κινητικό παιχνίδι και στο τέλος μουσικοκινητικό με το τραγούδι "Τόσο λάθος διατροφή".
Τάξη Γ΄
ΤΟ ΣΚΟΥΠΙΔΟΝΗΣΙ ΤΟΥ ΩΚΕΑΝΟΥ
Ο Άλμπι και η Αλμπίνα, τα δύο αγαπημένα άλμπατρος, η Λώνα η χελώνα και ο Φίνι το δελφίνι είναι οι πρωταγωνιστές της ιστορίας μας. Μιας μεγάλης περιπέτειας που μας ταξιδεύει στον πανέμορφο Ωκεανό αλλά και στο Σκουπιδονήσι του, ένα νησί φτιαγμένο από σκουπίδια. Θα γίνει καλά ο Άλμπι; Η θάλασσα θα καθαρίσει; Τι μπορώ να κάνω εγώ γι’ αυτό; Να μερικά από τα ερωτήματα που μας θέτει η ιστορία αυτή ενώ την ίδια ώρα μας διδάσκει πως εμείς οι ίδιοι μπορούμε να προστατέψουμε το περιβάλλον. Φτάνει να το αγαπήσουμε και να το νοιαστούμε όπως το ίδιο μας το σπίτι!
1. Προβολή βίντεο 3΄με ένα δύτη που κολυμπά στον ωκεανό ανάμεσα στα σκουπίδια.
2. Γνωριμία με τα παιδιά.
3. Γνωριμία με τα ζώα του βιβλίου. Ο Άλμπαντρος και η θαλάσσια χελώνα μπερδεύονται και τρώνε σκουπίδια. Αρρωσταίνουν και ζητούν τη βοήθεια των φίλων τους.
4. Η Νέρι, η νεράιδα του περιβάλλοντος, φτιάχνει μια μαγική σκόνη, βγαλμένη κατευθείαν από τη φύση και όλη τη νύχτα πασπαλίζει με αυτήν τα κεφαλάκια όλων των παιδιών. , τα οποία όταν ξυπνούν έχουν αποκτήσει περιβαλλοντική συνείδηση.
Ακολούθησε θεατρικό παιχνίδι με αυτοσχεδιασμό των παιδιών. Μέσα από άνα επιδαπέδιο μάθαμε με΄διασκεδαστικό τρόπο πώς να σώσουμε τη γη και τι να αποφεύγουμε.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΗΝ κα. ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΖΑΜΠΙΑΚΟΥ, ΕΜΨΥΧΩΤΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ ΑΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΣΕΒΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΠΟΡΦΥΡΑ" !